Fotografie comerciala

Fotografia comercială, definită pe scurt, se concentrează pe un serviciu sau pe un produs pe care clientul îl vinde și se îngheață un moment în timp. 

Fotografia publicitară, pe de altă parte, este axată pe surprinderea unei idei sau a unui sentiment în imaginile fotografice care vor fi apoi folosite de client pentru a spune o poveste. Principala diferență este că fotograful publicitar are mai multă libertate pentru a determina modul în care imaginile produselor, serviciilor sau stilurilor de viață ar putea fi utilizate într-o campanie de marketing pentru a transmite un stil de viață, o poveste în loc de un moment în timp. 

Totuși, asta nu înseamnă că fotografia comercială nu poate spune și o poveste – o singură imagine, un moment înghețat în timp poate transmite cu siguranță sentimente puternice și poate spune o poveste convingătoare. Și, există multe moduri inovatoare prin care fotograful comercial poate folosi imaginile unui produs sau serviciu pentru a genera interes pentru produsul sau serviciul clientului.

Fotografie comercială

Pentru a explica mai bine, să ne uităm la diferitele moduri în care imaginile pot fi utilizate în scopuri de marketing pentru a răspunde pe deplin la întrebarea ce este fotografia comercială?

Vânzarea unui produs sau a unui serviciu

Acesta este probabil cel mai evident mod în care se utilizează fotografia comercială. Dacă vindeți linii de produse sau produse individuale, doriți fotografii atrăgătoare care să arate cele mai bune caracteristici ale produsului. 

Doriți ca imaginile să dezvăluie detaliile și senzația produsului pentru client, în timp ce fotograful publicitar s-ar concentra mai mult pe starea sau atracția pe care produsul o va aduce clientului. Diferența este între detaliile și atracția produsului în sine (fotografia comercială) față de modul în care produsul se potrivește sau afectează stilul de viață al clientului (fotografia publicitară). 

În scopuri de fotografie comercială, veți dori să vă asigurați că utilizați o iluminare bună pentru a surprinde în detaliu cele mai importante caracteristici și veți dori ca imaginea să fie concentrată pe produs față de orice decorațiuni de fundal sau accesorii suplimentare.

Fotografie culinara

Acesta este probabil unul dintre cele mai comune genuri de fotografie comercială. Fotografiile cu mâncare pot fi folosite pentru afișare pe meniuri sau în reviste culinare. Imaginile se pot concentra exclusiv pe mâncare sau pot include starea de spirit a restaurantului.

Oricum ar fi, veți dori imagini apetisante ale felurilor de mâncare servite. Dar, un sfat important este să nu vindeți prea mult vasul. Luați imagini realiste cu mâncarea oferită – dacă nu o faceți, clienții ar putea simți că meniul nu a oferit o reprezentare autentică a comenzii și probabil că se vor plânge.

Ultimele fotografii culinare realizate

Fotografia imobiliara – Măriți valoarea proprietății dumneavoastra. și scurtați timpul pe care este pe piață.

Cercetările arată că fotografiile atractive măresc considerabil valoarea vânzării și chiar scurtează perioada de timp în care proprietatea este pe piață.

Calitatea fotografiilor dvs. imobiliare poate face diferența în vânzarea unei case. Dacă sunteți serios în legătură cu vânzarea unei proprietăți din Brasov, Predeal, Busteni sau Sinaia, indiferent dacă sunteți arhitect, designer de interior, proprietar sau agent imobiliar, atunci aș fi fericit să vă ofer serviciile foto.

Folosind fotografia mea, încerc să maximizez potențialul casei sau ala apartamentului tau. Folosesc tehnici speciale de iluminare și retușare pentru a-ți aduce imobilul la viață într-un mod care surprinde cele mai bune caracteristici ale sale.

Ultimele fotografii imobiliare realizate

Fotografie comerciala Brasov. Fotograf profesionist imobiliare. Sedinte foto culinare cu preparate unice. Fotografii culinare Brasov.